Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G:Paljonko painat sinä joka olet 168cm?
07.10.2006 |
Minä 53kg ja olen normaali/hoikka,en mikään kukkakeppi :)
Vaatekoko on 36
Kommentit (9)
Siinä liikaa noin 6-8kg :( En silti ole mikään kamala läski, vaan aikalailla sopusuhtainen. Kokoni on 40.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pudotettavaa, että painan saman verran kuin ennen kolmatta lastani. Olen kokoa 36.. Olen aika lihaksikasta sorttia sillä monen mielestä olisin kevyempikin, mutta lihas painaa enemmän kuin läski.
Onhan tuota läskiä, mutta niin on lihastakin. Ihan olen itseeni näinkin tyytyväinen.
ja vaatekoko on 38-40, housut 38 ja yläosat 40
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on tuota toveria tuolla sisällä ;)))
Juu löysää on kahden lapsen jäljiltä, mut koko on 36 eli pienihän minä kai olen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosin en edes haluaisi painon menevän alta 60.