Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista appivanhempien halu hoitaa lasta ärsyttävältä?

Vierailija
30.09.2006 |

En tiedä, mikä vikana, mutta omat vanhempani luotan hyvinkin hoitamaan lastani, mutta appivanhemmat tuntuu jotenkin nihkeämmiltä... Haluavat kovasti (mun mielestä liiankin) hoitaa pikkuista, mutta se ärsyttää.



Ovat ihan kivoja ja meillä on hyvät välit, mutta.... Tuntuu tuppaukselta, kun haluaisivat sopia ihan viikonpäiviä, jolloin aina ottaisivat lapsen puoleksi päiväksi hoitoon. Tietty se helpottaisi minunkin eloani, mutta joku mättää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän