Lue keskustelun säännöt.
Millainen asuinpaikka on OLari Espoossa?
23.09.2006 |
Etsimme hyviä yhteyksiä ja harrastusmahdollisuuksia. Onko alue turvallisen tuntuinen nykyisin? Millaiset palvelut löytyvät lapsiperheelle?
Nyt kaikki Olarilaiset ja siell äasuneet kertomaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täältä pääsee bussilla minne hyvänsä keskeiseen paikkaan Espoossa. Harrastuksista en osaa paljoa sanoa,mutta esim Espoon tanssiopisto on lähellä ja 3 kuntosalia. En ole varma onko Olarissa enää uimahallia,mutta juuri remontoitu löytyy Tapiolasta ja uusi Espoon keskuksesta. Iso omena(kauppakeskus) lähellä ja Olarista löytyy ostarilta s-market.
Sanoisin tämän olevan keskiluokkaa ja muutakin. Ihan kiva paikka. Ollaan asuttu reilu vuosi. Ei kaduta muutto. Vanhassa Olarissa enemmän vuokra-asuntoja.