Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle pitkän farkkuhameen kanssa, baanalle?

Vierailija
07.10.2006 |

Kokoa löytyy, en mikään hoikkeliini oo, joten masua/vyötäröä pitäs saada piiloon =(



Ajattelin mustaa aika tiukkaa paitaa(isolla v-aukolla) ja ehkä musta " bleiserin" tyylinen siihen viel päälle? Mitä tuumaat?

Mut silläkö lähden sitten ihan ulkoilmaankin, ei tähän takkia enää mahdu. palelevaa sorttia en ole, ja linkulla kuljen. Hameessa halkiot n 50cm ylöspäin. Olen vaan niin ihastunut nyt tähän hameeseen kun en oo vuosiin hameita käyttänyt. Vai toinen musta paita jossa ei mitään aukkoja, perus musta " trikoopaita"



Vai mitä suosittelet,vaate kaappi aika niukka kahden raskauden/imetysken jälkeen, tai ois mut ei mahu =(



KIITOS jo etukäteen =)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla ois kiire, pitäs alkaa jo saada vaatetta niskaan ja lähteä..

KIITOS!!

Vierailija
2/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikö pitkä farkkuhame oo aika menneen talven juttu? En ite laittas enää päälle vaik kaapista löytyyki sellanen. Laita mielummin pitkät housut, farkut tai jotku suorat housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittasin mustan yläosan (esim pitkähihainen trikoopaita) ja mustat pitkävartiset saappaat. Joku pitkä kaulakoru ja näyttävä käsilaukku.

Vierailija
4/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän hameen kanssa käy niukempi yläosa, ettei kokonaisuudesta tule liian säkkimäinen. Mutta onko tuo paita kireä vatsan kohdalta? Jos on, niin älä laita sitä jos haluat vyötärön runsautta häivyttää.

Vierailija:


Kokoa löytyy, en mikään hoikkeliini oo, joten masua/vyötäröä pitäs saada piiloon =(

Ajattelin mustaa aika tiukkaa paitaa(isolla v-aukolla) ja ehkä musta " bleiserin" tyylinen siihen viel päälle? Mitä tuumaat?

Mut silläkö lähden sitten ihan ulkoilmaankin, ei tähän takkia enää mahdu. palelevaa sorttia en ole, ja linkulla kuljen. Hameessa halkiot n 50cm ylöspäin. Olen vaan niin ihastunut nyt tähän hameeseen kun en oo vuosiin hameita käyttänyt. Vai toinen musta paita jossa ei mitään aukkoja, perus musta " trikoopaita"

Vai mitä suosittelet,vaate kaappi aika niukka kahden raskauden/imetysken jälkeen, tai ois mut ei mahu =(

KIITOS jo etukäteen =)

Vierailija
5/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitapusero avonaisena olis paljon nuorekkaampi ja " sopivampi" asuste ravintolaan (bleizeri kuitenkin on todella kuuma).

Vierailija
6/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessaan. Itse mahduin kolme viikkoa synnytyksestä MissSixtyihin kokoa 34!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, vyötärömittainen (sellainen farkkutakin mittainen) bleiseri on ainoa mahdollisuus pitkän hameen kanssa, muuten kokonaisuus on, sori vaan, niin tanttamainen ja tyylitön, että huh huh. Avokaulainen tiukahko v-aukkoinen pusero sen sijaan sopii hyvin. Jos pidät pusero-bleiseriyhdistelmästä, niin sitten jalkaan joko farkut tai esim. suorat housut.

Vierailija
8/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihastunut pitkään farkkuhameeseen. Ja kyllä, se on ihan in edelleen. Jos se siis kantajalleen sopii.



Mutta yläosaa en keksi. Paitapusero ei käy, koska olen tosi rintava, jolloin paitikset joko pingottaa rintojen kohdalta tai ovat hervottomia säkkejä.



Pelkkää trikoopaitaa en näiden muotojen kanssa halua pitää. Paidan pitäisi olla jotain muuta materiaalia. Olen kurkkuani myöten täynnä jakkuja, olen käyttänyt niitä jo 10 vuotta, joka päivä.... (työ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kantaa omat ristinsä, sulla se nyt vaan sattuu olemaan aivojen puute, jollain muulla muutama raskauskilo... Elämä on!



Muuten, minä lähdin synnäriltä niissä farkuissa joita käytin ennen raskautta (kokoa 34 myös)... Eli ei sulla oikeesti niin hyvin mennytkään!

Vierailija
10/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usiemmat naiset vähän pyöristyvät niinä aikoina, kun lapset ovat pieniä. Muutaman vuoden päästä palautuvat entiselleen. Ei se niin järkyttävää ole. Löysää pipoa ja ota iisisti.

Vierailija:


ollessaan. Itse mahduin kolme viikkoa synnytyksestä MissSixtyihin kokoa 34!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukahkokin liivi sopii älyttömän hyvin rintavallekin, joko auki tai kiinni. Ja paitis alle.

Vierailija
12/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

v aukkoinen paita ois minusta paras, mut en tiiä " uskallanko" pelkällä sillä lähteä, just koska kokoa löytyy, käsivarret seim paksut ym

Siksi peittäisin ne bleiserillä =)

v-aukkoinen paita ei oo liian tiukka, mut loppuu just hameen päälle, eli ei paljoo varaa lkäsiä nostella, ettei maha näy



On tää vaikeeta valita näsitä vähäsistä!!

tai sit perinteiset mustat suorat housut ja joku pitkähihainen paita, oiskohan se kuitenkin parempi mulle??



t AP



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän liivit on in. Mutta ei varmaan minulla. Pitkä hame, paitis pingottuneena rintojen päällä (nappi repeämispisteessä) ja liivi päällä... heh.... tulee mieleen kansallispukuinen tantta ;) Tai sitten liian iso paitis, joka mahtuu kunnolla rintojen päältä kiinni ja paita päälle: Valas kansallispuvussa!



Tai povipommi mustalaisvaatteissa! Heh...

Vierailija
14/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa!

:-)

Vierailija:

On tää vaikeeta valita näsitä vähäsistä!!

tai sit perinteiset mustat suorat housut ja joku pitkähihainen paita, oiskohan se kuitenkin parempi mulle??

t AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyköistuva paita.. Siis rintojen kohdalta aika istuva, mutta vatsasta ei saa olla piukka;)

Vierailija
16/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mahan palautuminen kesti hieman pidempään:(



Joka tapauksessa raskaus itsessään ei lihota ketään - liikaa syöminen kyllä.

Vierailija
17/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat housut ja joku kiva paita. Niin ja erittäin hauskaa iltaa myös minulta!:)

Vierailija
18/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskejä. Ämmät voi vain selittää ylipainoaan raskaudella. Eihän sen jälkeen katsokaa voi enää koskaan olla normaalipainoinen.

Vierailija
19/19 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallistun perinteisiin suoriin housuihin, jotka minun tapauksessa ainakin hoikentavat, hyvä niin =)



paidan pähkäilen niihin sopivan sitten



Nyt meikkaamaan =)



Ihanaa iltaa muillekin



t AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän