Lue keskustelun säännöt.
Nyt lopetan. alkaa Reba! Parhainta pitkästä aikaa.
30.09.2006 |
Valomerkki tuli, tyttöset, jatkakaa samaan malliin! Älkääkkä pelätkö häpäistä itseänne ja sukuanne! " Ken itsensä alentaa, hänet ylemmäs kammetaan ennemmin tai myöhemmin!"
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla