Lue keskustelun säännöt.
Mä taidankin tästä lähteä syöttämään lapseni mäkkiin
Kommentit (5)
toivottavasti mäkkärissä käyminen ei niin sanotusti näy teillä päälle. hyvää ruokahalua!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me syödään parhaillaan ranskalaisia, makkaraa, nakkeja ja kalapuikkoja. Lisänä pelkkää kurkkua ja ah kun on hyvää pitkästä aikaa!
Käytiin samalla katselemassa kierros asuntoja, niin siinä välissä piipahdettiin mäkkärissä.
kaivoin siis kaksivuotiaalleni vauvojen kasvissoseen ja ison palan leipää. Halpa ja helppo ruoka! :)
Maukasta mäkkärihetkeä!