Mitä pukisit 3kk vauvalle päälle tänään?
Ajattelin
-pitkähihainen body
-potkarit
-äp-hattivatti sukat
-ohut myssy pään suojaks
-hanskat?
Pehmeä kantokoppa vaunuissa... välillä kannan myös rintarepussa.
Kommentit (6)
Ja vauvan niska oli vähän hikinen kun nostin vaunuista. Muutenkin nukkui ulkona vähän levottomasti.
ja mä en laittais kyllä mitään takkia. vaunuihin voi ottaa mukaan kevyen torkkupeiton ja sen kanssa sumplia jos tuntuu ettei vaate riitä.
...ei sinne ainakaan enempää vaatetta tarvi. Rintarepussakin on lämmin äitiä vasten olla. Ihan sopivalta kuulostaa vaatemäärä, tumput jättäisin pois. Riippuu kyllä lapsesta, kuinka kuumaverinen on.
täällä kun on 14 astetta lämmintä :O
Tänään päällä pk-seudulla +22
Potkupuku ja hattu ja vaunut " auki" just sopiva. siis ulkonahan on yhtä lämmin kuin sisällä! Tuulikin on tosi lämmin.
pojalla tänään:
-farkut
-ohuet sukat
-lyhythihainen body
-kalastajahattu
:)
pojalla oli myös college-takki mutta otin sen pois koska poika oli hikinen.
pojalla ikää 3kk ja reilu 2vko