Mitä mieltä olette nimestä Erlina?
Kommentit (9)
Minusta aika mitäänsanomaton, jotenkin vähän sellainen, että varmasti monta kertaa kysyttäisiin että " anteeksi mikä se nimi oli?"
Vierailija:
Mutta jos lausutaan Erliina niin onko niin vaikea?
Myös nimet: Karla, Henri, Sandra, Kirsi...
Minustakin Henri, Kirsi, Sandra-tyyliset ovat vaikeita.
Sitä joutuu tavaamaan kun kysytään nimeä jossakin..
Ei kaikkien tarvitse olla Emma vaikka nätti nimi onkin
Kyllä minä osaan lausua nuo kaikki nimet, ei siitä ole kysymys. Minusta vaan Kirsi ja Henri ovat esimerkkejä vaikeista nimistä. Nimen täytyy olla sellainen, että se on helppo lausua minkä ikäisen tahansa.
11
on aikuisena von aikuisena ihana nimi vaikka lapsena tuottaa vaikeuksia
Elina tuo mieleen ihan eri...assosiaation...tai mitenkä sen nyt selittäisi. Elina on sellainen lettipäinen Elovena-tyttö kun Erlina taas persoonallinen ja särmikäs:-)
Ap
Minusta Henri on samaa sarjaa, vaikea lausua (vaikka tavallinen onkin).