Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mielipiteesi sisustusideastani, kiitti!

Vierailija
06.10.2006 |

Eli ostamme huoneiston jossa keittiö ja olohuone on yhtä avaraa tilaa. ajattelimme ostaa 2 ruokapöytää tilaan eli keittiön puolelle (Leksvik- pöytä ja Ingolf tuolit ikeasta) ja olohuoneeseen Granas pöytä ja Harola tuolit.

Nämä löytyy uudesta ikean keittiö kuvastosta.



Meillä on olohuoneessa tuota Leksvikiä ja Granasin olohuoneen pöytä..

Onko hyvä idea?



Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ajattelin että tuo Ikean uutuus pöytä Granås toimisi olohuoneessa kun meillä on vastaava olohuoneenpöytä. Rautavaikutusta pehmentäisi nuo Harolan korituolit..

-ap

Vierailija
2/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kysyn mitä mieltä joku sisustusihminen on metallilasipöydästä ja korituoleista yhdessä..?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olohuoneeseen sama pöytä isompana. Kun tulee paljon vieraita niin pöydät peräkkäin ja niin tulee tosi-iso ruokapöytä.

Vierailija
4/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri tuota kaunista talonpoikaispöytää sinne keittiöön ja tuota metallilasipöytää korituoleineen olohuoneeseen jatkamaan olohuoneen teemaa.

-ap

Vierailija
5/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isoa ruokapöytää on omituista ja vie turhaan tilaa ja rahaa. Yleistä taas on se, että olohuoneessa/ruokailutilassa on kunnon ruokapöytä ja keittiössä pikkuinen ns. aamupalapöytä.

Vierailija
6/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mielipiteillä ei kai ole väliä?

Vierailija
8/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelataan lautapelejä jne. : )

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei todellakaan tule ikinä kahta ruokapöytää sillä emme käytä pöytää muuhun kuin syömiseen. Teillä ehkä kaksi pöytää on hyvä idea.

Vierailija
10/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kuten joku jo sanoi; sinähän siellä elät, emme me.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meiltä löytyy yksi iso ruokailuryhmä ja sen lisäksi ihan pieni 2-4 hengen pöytö+jakkarat, molemmat yhtä ahkerassa käytössä. Kahta isompaa pöytää tiloihimme ei olisi mahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme