Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen työllisyystilanne pääkaupunkiseudulla?
29.09.2006 |
Pelkään etten vuoden päästä saa töitä kun valmistun. En asu pääkaupunkiseudulla, mutta jos en saa täältä kotikulmilta töitä niin olen valmis matkaamaan päivittäin Helsingin seudulle.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ala kaipaa innovatiivisia ihmisiä, jotka varmasti työllistyvät hyvin jatkossakin.
Erikoistun kokous-, kongressi- ja kannustematkailuun-.
Ap
Alue: Aihe vapaa
tällä hetkellä esim it-ala, myynti- ja markkinointiala ja muuten kaupallinen sektori työllistää tosi hyvin.
Mikä on alasi?