Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä merkkinen talvihaalari olisi hyvä ekaluokkalaiseslle?

Vierailija
22.09.2006 |

Eli poika touhuaa ulkona tosi paljon, joten kestävyyttä ja kunnon kosteussuojaa tarvitaan. Aion tänä vuonna panostaa kunnon kaksiosaiseen haalariin, ja mietinkin missä merkissä olisi paras hinta/laatusuhde.



Vaihtoehtoja, joita meidän pikkukaupungista löytyy on ainakin Reima ja Travalle (onko Remu sama?!).. Suositelkaa! Rahaa olen valmis sijoittamaan n 100¿ (tarvittaessa enemmänkin).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyydestä vaikea sanoa...

Vierailija
2/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut tuon ikäiselle jo takin ja housut. Ne olen hankkinut urheiluliikkeestä, siellä on todella hyvin kulutusta ja kosteutta kestäviä vaatteita paljon esim. Raiski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki suositella yhteen suureen ääneen: REIMA TEC!!!

Vierailija
4/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan semmoinen cordurapintainen on paras, mutta se on kamalan kallis. Itse olen tyytynyt heikompiin ja halvempiin rasaviliin ja travallen remuun. Ei ne ole kestäviä kuulemma, mutta rauhallisen tyttömme ne kestävät.

Vierailija
5/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasavil oli yksi merkki, jota en ollut muistanutkaan. Mikä kauppa myy Jonathania? Mulla on mielikuva, että Rasavil ja Travalle ovat lähes yhtä hyviä kuin Reima mutta edullisempia. Kun taas esim cittarin omat merkit on halpoja, mutta ei-niin-hyviä.. En harkitse lassieta tai cirafia ym. Mutta en toisaalta mitään megakalliitakaan...



Kertokaa mikä teillä on ollut käytössä hyväksi havaittu!

Vierailija
6/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasavilit taas kastuu talvella, kun ne tuo ulkoa sisälle eikä kuivu saman päivän aikana, ulkoilun ajan pysyvät kuivina kyllä sisäpuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisessa travallessa ei ole kosteussuojaa!

Vierailija
8/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun mielest se on helpompi ja nopeampi vetää päälle kun haalari ja housut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu sekä kaksiosaiset (koulukäytössä lähinnä) ja sit ihan kunnon haalarit lumimöyrintään, ulkoiluun ja koviin pakkasiin ja ovat olleet kovassa käytössä. reimatecit olen ostanut, mutta varmaan jotkut muutkin on hyviä...

Vierailija
10/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec ei ole kuitenkaan hajoamatonta kangasta eli jos laskee mäkeä asfaltilla, varmasti saa hajoamaan. Meillä koululaisella on reimatec-housut ja goretex-kengät koska ne ovat muuten aina märät. Takki ei tarvitse kosteussuojaa (sateella sadetakki), mutta hanskat tarvii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrän, mutta yhdellä hoitolapsellani päiväkodissa on aina Rasavil-rukkaset. Ilmeisesti niiden pinta kastuu ulkona ja sit kun ne tuo sisälle lämpöön ne kosteus pääsee läpi. Olen koittanut niitä pakkasella ulkona, eivät olleet sisältä märät eli ei johdu hikoilusta. Mutta kun tulemme sisälle ja puolen tunnin päästä koittaa rukkasia sisältä ne on aivan märät ja käänsit tai et niitä niin ne ei kuivu iltapäiväulkoiluun mennessä tai kotiin lähtöön mennessä, seuraavana aamuna ovat sit kuivat. En mäkään tätä ymmärrä, mutta näin on ollut ja hänellä on ollut useammat rukkaset ja aina sama juttu eli ei ole kyse yksien valmistus virheestä.