Lue keskustelun säännöt.
Ei paljon puhuta puhelimessa
22.09.2006 |
Jo 4 ilmaista kuukautta tänä vuonna puhelinlaskujen osalta. Muina kuukausina lasku alle 20 e. Kätevä tämä netti. (Ja kallis)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla