Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hö, olen tainnut mennä liian pitkälle tämän asian kans...

Vierailija
19.08.2006 |

Eli. Olen seksiasioissa kauhean " estollinen" . En kehtaa tehdä koskaan aloitetta, en kehtaa kertoa mistä tykkään ja miten miehen pitäisi " käsitellä" mua. Meillä ei kauheasti seksiasioista puhuta kun musta se on jotenkin vastenmielistä tai siis sellaista etten oikein itsekään tiedä.

Mutta oikeesti mua haluttaa aika usein ja mulla on kaikennäköisiä fantasioita yms. Mutta miehelle en uskalla niistä mitään mainita.

Eli, mies luulee, että olen todella estoinen ja mua ei seksi kiinnosta, vaikka asia on ihan päinvastoin.

Tää on todella outo ongelma. Miten voisin muuttua?

Kun seksiä tekis mieli, mutta en vaan uskalla heittää vaatteita menemään tai sanoa miehelle et pane mua!

äh, on tää vaikeaa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan jos et kehtaa suoraan sanoa, että NYT!

Vierailija
2/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit jotain mikä tuntuu luontevalta ja aloitat sillä.

Eikö se aloite suju edes sängyssä peiton alla? Yleensähän miehiä ei tarvitse kuin vähän vahingossa hipaista, kun ottavat sen jo aloitteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa miehen kanssa pikku hiprakka ja kerro mitä haluat!

Vierailija
4/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kertoa miehelle mistä pidän jne.

ap

Vierailija
5/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voisit vaan " vahingossa" jättää lapun johonkin, josta miehesi voisi sen lukea? Tai voisitte alkaa sähköpostittelemaan miehesi kanssa ihan pilkesilmäkulmassa ja leikkikää, että ette entuudestaan tunne toisianne. Sitten alatte pikku hiljaa kyselemään toistenne seksifantasioista ja mitä haluatte seksiltä.

Vierailija
6/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli paras et kirjota lappu et panettaa ja jätä se johki BUAHAHAHA

Vierailija
7/7 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi suostua heti tai myöhemmin illalla. Ja olis varmaan tosi mielissään. Tuo kysymystapa on toki vähän ei-intohimoinen, mut siitä se lähtee.