Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok asu työpaikkahaastatteluun?

Vierailija
19.08.2006 |

Turkoosi siisti (ei mitään tekstejä) huppari, mustat siistit suorat(mutta vähän rennommat) pellavahousut, hupparin väriset " tennarit" .



Haluaisin antaa itsestäni rennon ja nuorekkaan vaikutelman. Eli ei mitään jakkupukulinjaa ja ikää 30 v.



Kyseessä ruokakaupan kassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisiä kannanottoja kaipaava ap

Vierailija
2/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian rento.



mieluummin vaikka siistit farkut ja paitapusero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaupassa ihmisillä on työvaatteet, joten luulen, että se, mitä sanot vaikuttaa enemmän kuin se, miltä näytät (olettaen, että asusi on ns. normaali).

Vierailija
4/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisköhän sitten vaihtaa tuo huppari ruskearaitaiseen ohueen neuleeseen ja kengät erit?



ap

Vierailija
5/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pukeutunut huppariin, jonka huppu vedetty kasvoille. (Ainakin poliisitv:ssä, aitoa tilannetta en ole nähnyt).



Vierailija
6/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten uskon,että olisin myös rennompi(vaikken kyllä yleensä noita tilanteita paljon jännitäkään).



ja oikeastaan kyseessä ei ole varsinaisesti työpaikkahaastattelu, vaan olen kysynyt harjoittelupaikkaa kyseisestä kaupasta ja johtaja sanoi, että tule käymään paikan päällä. eli jotenkin miellän tuon tapahtuman vähän rennommaksi kuin varsinainen haastattelu(toki esitän työtodistukseni siellä).



ehkä vaihdan nuo " tennarit" siistimpiin kenkiin



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a)älä vain laita hupparia

b) älä vain laita tennareita

c)älä missään nimessä laita näitä suorien housujen kanssa



onko sulla normaaleja farkkuja, kävelykenkiä ja esim kauluspaitaa ja jotain siistiä asua??

Vierailija
8/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohut neule, nuo pellavahousut ja kävelykengät. kuten jo aikaisemmin sanoin niin en tykkää paitapuseroista, enkä sellaista edes omista. farkkuja en halua laittaa vaan nimenomaan nuo pellavahousut.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit vielä vähemmän. Toinen vaihtoehtosi kuullostaa enemmän sellaiselta " tyypiltä" , jonka palkkaisin rahavirtaa hoitamaan.

Vierailija
10/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset mielipiteistä



ap



ps. muuten viimeksi olin ihan oikeassa työpaikkahaastattelussa tässä asussa eli suorat housut ja raidallinen trikoopaita jossa kaulukset. eli ei ollut silloinkaan paitapuseroa ja sain paikan. mitäs mieltä tästä?

itse uskon, että persoona ja todistukset vaikuttaa enemmän kuin pukeutuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap