Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi vaan, että nyt minulla todettiin masennus- ja uupumusoireita, että saanko nyt siunauksenne

Vierailija
22.09.2006 |

esikoisen hoitoon laittamiselle??? Tähän päivään mennessä av:lla on oltu sitä mieltä, ettei esikoista saa ikuna ikuna laittaa hoitoon vaikka ois mikä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäämällä kerjäät sääliä.

Vierailija
2/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet noin järkyn avuton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tee enempää lapsia.

Vierailija
4/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman uupumusta ja masennustakin.

Vierailija
5/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:kohtalotoverisi

Vierailija
6/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaan itse elämästäni. En maksata omaa kypsymättömyyttäni lapsillani, enkä tarvitse av-palstaa päätöksentekooni. Teidän kannattaisi vähän katsoa peiliin.



3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus on sairaus, jossa aivojen serotoniinituotanto on vähän niin ja näin. Stressi ja valvominen sekoittavat serotoniinintuotantoa.

Vierailija:


ja vastaan itse elämästäni. En maksata omaa kypsymättömyyttäni lapsillani, enkä tarvitse av-palstaa päätöksentekooni. Teidän kannattaisi vähän katsoa peiliin.

3

Vierailija
8/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoisen kippaa lopullisesti päiväkotiin? Eikö sairaudet hoideta lääkkeillä, sairauslomilla ja henkiset sairaudet terapialla?



3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kun esikoisen kippaa lopullisesti päiväkotiin? Eikö sairaudet hoideta lääkkeillä, sairauslomilla ja henkiset sairaudet terapialla?

3

Vierailija
10/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huutaa, vai onko sullakin jotain vajausta.



3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista mieltä ap:lle!

Vierailija
12/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Ja oikein paljon voimia, sitä tulet tarvitsemaan!

*voimarutistushali* <- sori, oli pakko halata ja tsempata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihmeissään tästä nykytrendistä ja avuttomuudesta. Ja lapsia tulee sääli, todella sääli.



3

Vierailija
14/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielisyyttä tekstissäsi on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vaan ihmeissään tästä nykytrendistä ja avuttomuudesta. Ja lapsia tulee sääli, todella sääli.

3

Vierailija
16/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt lähden ulos omien lasteni kanssa, kun heräsivät tuossa päiväunilta. Katsokaa sinne peiliin, älkääkä minua syyttäkö.



3

Vierailija
17/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ihmetyttää jonkun aikuisen ihmisen tarve ilkeillä muille ihmisille. Tokihan nyt kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta luulisi aikuisen ihmisen osaavan ilmaista asiansa asiallisesti, ilman ilkeilyä.

Vierailija
18/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uupumusoireita mutta hoidan silti lapseni kotona. Kunhan saan muksut muutamaksi päiväksi mummille ja saan univajeen pois sillävälin, jaksan taas jonkin aikaa paremmin.



Itsetunto kunnossa. Poika vaan valvottaa (herättää useamman kerran yössä) ja yöuneni ovat olleet katkonaisia jo 2,5 vuotta...



Masennuksesta ylös rämmin omin voimin, ilman terapiaa tai lääkkeitä, pelkällä omalla tahdolla ja asennemuutoksilla. Tästä kyllä aikaa jokunen vuosi jo. Jatkossa osaan jo tunnistaa uupumuksen oireet ja tehdä asioille jotain ennen kuin on liian myöhäistä.



AP: oikea ratkaisu.