Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko My Little Ponyt vielä suosittuja?

Vierailija
06.10.2006 |

Myydäänkö niitä Suomessa? Minkä ikäiset niillä yleensä leikkivät? Kiitos vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!:)

Vierailija
2/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaa siitä, että kaviossa lukee Hasbro ja pyllyssä on tietynlaiset kuviot. Maksat uutena noin 7-9e normaalikokoisina, sitten puhuva Sunshine maksaa jotain 50e ja lisäksi on kaikkia siltä väliltä. My Little Ponyja on nykyisin sekä pehmeitä ja kovia.

Käytetyistä maksaa eniten " ensimmäisen sukupolven" ponit. Sitä en tiedä, miten ne erottaa. Ilmeisesti se pitää vain tietää.



Jos käyt Oulussa, on siellä Pohjois-Pohjanmaan museossa juuri nyt joku viimeisiä päiviä tai sitten jo ehtinyt loppua My Little Pony -näyttely.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat aivan eri maata kuin nämä G3 ponit.

Vierailija
4/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne vielä saa kavereiden kanssa niillä hyvät leikitkin aikaan.

Vierailija
5/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ainakin ihan hulluja niihin. KAIKKI ponit jotka tulee vastaan on " pakko ostaa" niitten mielestä. aika kiva hintasii ne on on. pieniä ponia..



muutenkin niillä joku heppa" vaihe" , ehkä menee ohi, ehkä ei.

Vierailija
6/6 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on niitä ei-aitoja kopioita, osa aitoja my little ponyja. Kaikki ihania ja rakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän