Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisko joku auttaa..

Vierailija
06.10.2006 |

Jouduin irtisanomaan itseni hoitovapaalla (muutto 600km) nyt kun toinen lapsi syntyy täyttää esikoinen samoihin aikoihin 3.v (saan siis sitten minimi äitiysrahaa) Olisiko mahdollista ilmoittautua työttömäksi jolloin saisin liitonrahaa ja sitten jäädä " äitiyslomalle" ? millaisia tukia työttömät saa lapsen syntyessä?Toivottavasti joku tajus,,

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä huijata systeemiä! Työttömät eivät saa mitään erityistä lapsilisää.

Vierailija
2/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saada tukea KELAlta. Mutta sitten sun on oltava työmarkkinoiden käytössä heti kun sulle sopiva työpaikka löytyy. Esim. jos lapsi 2v ja äiti tahtois töihin, voi äiti hakeutua työttömäksi työnhakijaksi, jos ei ole työpaikkaa minne palata. Vie se sitten 1 viikko tai 1 vuosi se työpaikan löytyminen, sen ajan saa molempia tukia päällekkäin. Mutta sinne töihin on sitten mentävä... Ei ne maksa sun kotona olosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi