Lue keskustelun säännöt.
Olipas eilen ylevän näköinen näky tienlaidassa. :D
22.09.2006 |
Joku ala-asteikäinen koulupoika seisoi tien reunustalla, mitä ilmeisimmin odotteli koulukyytiään.
Siinä se seisoskeli keskisormi pystyssä ja osoitteli jokaiselle ohikulkevalle autoilijalle keskaria oikein mairea hymy naamallaan.
Miten olisitte reagoineet tapaukseen? Me itse ajeltiin vain ohi naureskellen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla