Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas eilen ylevän näköinen näky tienlaidassa. :D

Vierailija
22.09.2006 |

Joku ala-asteikäinen koulupoika seisoi tien reunustalla, mitä ilmeisimmin odotteli koulukyytiään.

Siinä se seisoskeli keskisormi pystyssä ja osoitteli jokaiselle ohikulkevalle autoilijalle keskaria oikein mairea hymy naamallaan.



Miten olisitte reagoineet tapaukseen? Me itse ajeltiin vain ohi naureskellen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän