Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että!! Kuuntelen täällä kuulokkeista kauneinta häämusiikkia vedet silmissä =)

27.09.2006 |

Käytiin tänään kirjastossa ja sitten äkkäsin siellä levyn, jonka lainasin kun mietin aikoinaan häämarssiamme. Lainasin uudelleen koska halusin polttaa itselleni häämarssimme. Nyt jäin oikein kuuntelemaan tätä sinfoniaa, vedet tulee silmiin tuosta Kuulan häämarssista...!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä