Lue keskustelun säännöt.
Miten tuo puhtaan pyykin viikkaaminen voikin olla joskus niin vastenmielistä?
18.08.2006 |
Puhdasta pyykkiä lojuu siellä täällä eikä yhtään houkuttaisi ruveta niitä viikkaamaan. Niitä aina kertyy. Likapyykit kyllä pesen heti pois mutta kaappeihin laitto on muka niin hankalaa. Muuten kotityöt kyllä on pääsääntöisesti kivoja mutta tuo viikkaus...
Kommentit (2)
sillä minä tykkään pestä pyykkiä ja viikata sitä, silitellä ne kauniisti ja sitä rataa, mutta siihenpä se sitten jääkin. Ne kauniisti silitetyt ja viikatut vaatteet saattaa olla kodinhoitohuoneen pöydällä tai pyykkikorissa sitten niin kauan, että ne lähtee siitä suoraan uudestaan käyttöön ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viikailen vaatteet kaappeihin vasta kun niitä on aivan hirveä pino ja kaapeista alkaa vaatteet loppumaan. Varmaan se olisi helpompaa, jos aina heti viikkaisi kun ottaa pyykit narulta, mutta en vaan tykkää sitä jatkuvasti tedä.