Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1V2kk haluaa syödä vain itse. Mut nyt huolestuttaa saako lapsi tarpeeksi ruokaa?

Vierailija
18.08.2006 |

Siis paljon menee sivu suun ja lautaselle lisätään ruokaa. Mutta tuntuu ruokailu olevan yhtä pelleilyä. Häntä ei saa syöttää, siitä nousee vaan kova huuto

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina välillä ujutat sillä sun lusikalla ruokaa suuhunkin.



tosin, kyllä lapsi syö sen minkä tarvitsee, ei kannata turhaan huolestua. pelleilyäkään ei tarvitse sietää, jos ruokailu menee ihan leikkimiseksi niin kyllä sen voi lopettaa ja kokeilla sitten vähän myöhemmin uudestaan.

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaavat vaihtaa vaippansa. Joten tuskin sinun lapsesi täyden lautasen viereen kuihtuu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki alpset alkaneet syödä itse aikasin ja nyt esim kuopus kieltäytyi kokonaan vauvaruuasta ja syöttämisestä kun oli 10kk. Eli samaa ruokaa kun meillä ja itse piti syödä. Ekat viikot meni just noin että ruoka oli jotakin hauskaa jota saattoi tarvittaessa myös syödä. Eli suuhun meni mitä meni ja suurin osa oli lattialle, ruokalapussa tai sylissä. Mutta harjoitus tekee mestarin eli parin viikon päästä yhä enemmän ruokaa meni suuhun ja nyt kun tyttö on 16kk niin on tosi taitava syömään (toki sitä ruokaa edelleen tippuu), syö melkeen mitä vaan ja valtavia annoksia =)

Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli myös ihan normaali itsensä koko ajan joten se että hetkellisesti kenties sai vähän vähemmän ruokaa ei haitannut yhtään.

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lusikkaa on käytössä, mutta ei onnistu. T: ap

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pian se syöminen alkaa sujua niin, että suuhunkin eksyy ruokaa. Meilläkin 1v1kk tyttö on päättänyt että syö itse, muut eivät saa auttaa. Sotku on järkyttävä, mutta olen onnellinen kun pääsin syöttämisestä :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kerran aina on ollut pienikokonen niin sitten hän vain on.



Meidän kuopuskin on hoikka, pitkä kyllä. Eli puolivuotiaana 67 cm ja 7800 kg, yksvuotiaana 82 cm ja 10kg.

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta (2v) olen saanut syöttää ehkä pari kertaa kun meille on vauva tulossa ja esikoinen haluaa leikkiä vauvaa. Mutta on kasvanut hyvin vaikka laiheliini onkin. Ja syö nykyisin erittäin taitavasti haarukalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme