Lue keskustelun säännöt.
Lapselle sukunimeksi HYYPIÄINEN? Miehen sukunimi siis
01.05.2006 |
Miehestä on " noloa" jos lapselle annetaan äidin sukunimi. Haluaa siis ehdottomasti oman sukunimensä lapselle. Miehen sukunimi on siis Hyypiäinen eli ei mikään kovin kaunis nimi. Oma nimeni on kauniimpi, vaikka ei sekään mikään erikoinen ole.
Onko Hyypiäinen teistä aivan kamala sukunimi?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //www. genealogia. fi/nimet/nimi62hs. htm
Eikä minusta tuossa sukunimessä mitään erikoista ole.
Paljon parempi kuin esim. Känninen ja Kakkinen, jotka molemmat myös suomalaisia sukunimiä.