Milloin sinulta katosi litteä vatsa?
Kommentit (30)
Olen 62v...vielä löytyy.
Kun pitää itsestään huolta, ei se ehdi kasvaa.
N62
Joskus helmikuussa 1986. 1 kanssa saman ikäisenä, samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62v...vielä löytyy.
N62
Ryppyinen ja löysää nahkaa on. Hyi!
2 lapsen synytyksen jälkeen. Olen kyllä normaali painoinen ja pieni pömppö vatsa.Ei haittaa minua.Sillä en ole kenelekkään velkaa tietynlaisesta ulkonäöstäni .Lapseni ovat jo aikuisia ja lapsen lapsi 6kpl.Sinä sinulle ikääni arvioitavaksi.
Joo, mullakin on vielä litteä vatsa mutta kyllä se vähän askeettista elämäntapaa itseltäni vaatii. Aika tiukkaa ruokavaliota. Hiilareita en voi kovin paljon syödä. Olen 47-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 62v...vielä löytyy.
N62Ryppyinen ja löysää nahkaa on. Hyi!
Sinulla vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 62v...vielä löytyy.
N62Ryppyinen ja löysää nahkaa on. Hyi!
Taas tämä inzeli, joka yrittää saada naiset inhoamaan itseään. Säälittävä ja epäonnistunut yritys.
Vierailija kirjoitti:
2 lapsen synytyksen jälkeen. Olen kyllä normaali painoinen ja pieni pömppö vatsa.Ei haittaa minua.Sillä en ole kenelekkään velkaa tietynlaisesta ulkonäöstäni .Lapseni ovat jo aikuisia ja lapsen lapsi 6kpl.Sinä sinulle ikääni arvioitavaksi.
Miksi kirjoitat noin?
Ei ole koskaan ollutkaan. Ei edes lapsena
Joskus 25 vuotiaana kun aloin lihomaan.
Kun syön enemmän kuin kulutan. Syön aina liikaa, napostelen. Einekset, maissisiirappi yms. turvottavat. Lihakarjaeläimet lihotetaan maissilla, soijalla ja antibiooteilla.
En muista milloin se katosi, mutta hankin sen takaisin jäätyäni eläkkeelle 65-vuotiaana eikä se ollut edes järin vaikea ja mahdoton tehtävä sitten, kun siihen päätti ryhtyä.
Kahden täysaikaisen raskauden, yhden alatie- ja yhden sektiosynnytyksen jälkeen.
Erityisesti sektion jälkeen alavatsan muoto jotenkin merkittävästi muuttui, ilmeisesti ompeleet vetivät alavatsan ja -nahkan aiemmasta poikkeavaan asentoon.
Nykyään ylävatsa ja kyljet ovat littanat kuten ennenkin, alavatsassa vaan pullottaa.
25 vuotiaana ja olisko ollu 22 raskausviikko
Vierailija kirjoitti:
Kahden täysaikaisen raskauden, yhden alatie- ja yhden sektiosynnytyksen jälkeen.
Erityisesti sektion jälkeen alavatsan muoto jotenkin merkittävästi muuttui, ilmeisesti ompeleet vetivät alavatsan ja -nahkan aiemmasta poikkeavaan asentoon.
Nykyään ylävatsa ja kyljet ovat littanat kuten ennenkin, alavatsassa vaan pullottaa.
No olisikin outoa, jos kyljet ja ylävatsa pullottaisivat!
Kun vaihdoin lenkkarit irtokarkkeihin. Ikä on merkityksetön tekijä. Keho on oma taideteokseksi hyvässä ja pahassa.
24-vuotiaana. Raskausviikolla 17.