Lue keskustelun säännöt.
vinkki kesälomaksi ettei lapset istuvat koko päivän sisällä-
04.06.2006 |
eli meillä jo kahtena kesänä ollut semmoinen sääntö että vasta kello 18 jälk saa mennä tietokoneelle tai pelata pleikkaria. Toiminut hyvin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla