Kannattaisko ehkä hankkia tiskikone, häh?
Mä olen huomannut että tiskikone on ollut ihana pelastus ja ajan säästäjä. Tänään sen aikana kun kone pesi ja kuivasi tiskit niin mä:
- keräsin pojan kaa lelut
- käytin hänen suihkussa
- pesin hänen hampaat
- nukutin hänet
- kävin itse suihkussa
- sain silitettyä osan pyykeistä
Aatelkaa jos oisin tiskannut ne kaikki tiskit käsin niin mitkäköhän noista hommista ois jäänyt tekemättä. Suosittelen kovasti. Kovahan se on sähköä viemään, mutta jos tulot on sitä luokkaa että ei välitä miten suuri sähkölasku on niin kannattaa ostaa. Me ei makseta sähkölaskua joten meidän ei tarvi stressata sen suhteen.
Kommentit (6)
suurimmassa osassa taloudesta vesi kuuluu vuokraan ja sähkö maksetaa erikseen. Eli on tiskikone tai ei niin vuokra on sama mutta sähkölaskussa näkyy tulos.
Mutta vaikka me maksettaiski sähköstä erikseen niin kyl mä silti pitäisin tiskikoneen!
t:ap
kyllä kaipaan tiskikonetta! joka kerta mietin että nämäkin mahtuis yhteen koneelliseen ja aika säästyis johonkin muuhun yhtä tarpeelliseen. meille on tiskari tulossa joskus, kunhan saadaan remontoitua keittiö. milloin lie?
Pääset helpommalla koneen kanssa.
t:ap
Mä kun en ole koskaan elänyt edes ilman teitekonetta saati jotain kodinvempelettä!
Välissä vaan on se pesuaika jolloin kone pesee ne astiat, joten se homma tuntuu siltä että aikaa menisi vähemmän niiden astioiden käsittelyyn
Pois en vaihtaisi, on ollut meillä 8 vuotta (esikoinen tuolloin vajaan vuoden ikäinen). Tuntui silloin luksukselta,nyt vältäämättömyys suurperheessä.