Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsoitteko eilen american beautyn? mitä piditte?

Vierailija
28.05.2006 |

minusta se oli huono. turhaan kehuttu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on musta yksi parhaimmista leffoista, jonka voisin katsoa vaikka kuinka moneen kertaan (sellaisia on tosi vähän)

Vierailija
2/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se kundi (sen tapetun miehen tytön poikaystävä) varmaan joutui syytetyksi siitä taposta kun ne oli tallettanut sellaista " tapatko mun faijan" " joo voin mä tappaa." Hyvä leffa mutta nyt en jaksanut 5 minuuttia kauempaa katsoa. Olen nähnyt monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti se olikin sitten sen oma vaimo. Ja se tyttö poikaystävänsä kanssa tuli ekana paikalle?

Vierailija
4/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen niin varmasti tietää? Eihän sitä näytetty missään vaiheessa. Eikä asia muuten ole mitenkään oleellinen. Ei elokuvassa todellakaan ole kyse mistään murhamysteeristä.

Vierailija
5/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäi epäselväksi niin puuttuu kyllä päättelykyky ihan totaalisesti.

Vierailija
6/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia. VAikka olen nähnyt leffan monta kertaa, ei ole tuo jäänyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä en todellakaan henkilökohtaisesti pitänyt. Harmitti kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi