Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokadon kasvattaminen siemenestä?!

Vierailija
03.06.2006 |

Pitääkö siemen liottaa ensin ja kuinka kauan? Miten istutetaan? Kiitos! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesilasiin niin, että yläpuoli on " kuivilla" , sitten kun on tarpeeksi kauan ollut, on siemen haljennut ja sieltä halkeamasta tulee se verso, sen jälkeen olen istuttanut siemenen ruukkuun. Joskus on kasvanut ihan pitkäksikin:-)

Vierailija
2/3 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt istutuksesta mitään ja tökkäsin siemenen vaan multaan. Sitten luin jostain että pitäis olla pystyasennossa niin että ihan pinnassa ja kävin kääntämässä siemenen! Itäminen alkoi tapahtua saman tien. Siemenen itämisessä menee jokatapauksesssa aikaa, liottaminen tietty voi nopeuttaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kasvo sellanen vihreä ruikula muttei siihen mitään avokadoa kasvanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme