Lue keskustelun säännöt.
Jos vauva syntyy rv 30, miten käy?
Kommentit (4)
MOlemmat syntyneet ennen rv. 30. Äiti haaveilikin, että jos joskus pääsisi edes viikolle kolmekymmentä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toki rv:lla 30 syntynyt on selkeästi keskonen eivätkä keuhkot ole vielä tarpeeksi kehittyneet jne. Mutta ei tuo mikään toivoton tilanne ymmärtääkseni ole.
Huoli ystävästä joka joutui juuri sairaalaan.