Lue keskustelun säännöt.
Ettekö te voi käyttää hakua
26.05.2006 |
Siis ihan oikeesti, käyttäkää hakua ja älkää aloittako uusia samoja ketjuja koko ajan, esim seiska pyytää lordilta anteeksi. Oikeesti haluis jo jostain muustakin lueskella eikä näitä samoja aloituksia, vain sen takia että jokainen haluaa aloittaa " uuden" ketjun!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla