Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käykö kukaan omalääkärillä normaalissa vuotuisessa gynetarkastuksessa?
Kommentit (2)
Muuten kyllä asioin arvauskeskuksessa. Mulla ollut kaikennäköstä häikkää, eikä vikaa osattu koskaan sanoa terveyskeskuksessa. Ekalla käynnillä yksityisellä, lääkäri tiesi heti missä vika.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koska hän ei ole gynekologi. Lääketiede on erittäin erikoistunutta eli minä en ainakaan luottaisi yleislääkärin tekemään sisätutkimukseen. t. terkkari