Lue keskustelun säännöt.
Olen kotona 2veen kanssa. En tee juuri mitään kotihommia koska olen jakanut ne vanhempien lasten kesken.
26.05.2006 |
Joskus teen ruokaa, mutta yleensä sekin jotain valmista mitä ne saa itse laittaa miksoon milloin haluaa...
Kommentit (2)
Vierailija:
Jos olisin naapurisi, tarkkailisin onko lapset heitteillejätettyjä ja takuuvarmasti tekisin susta ilmoituksen.Sä olet todella surkea luuseri.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos olisin naapurisi, tarkkailisin onko lapset heitteillejätettyjä ja takuuvarmasti tekisin susta ilmoituksen.
Sä olet todella surkea luuseri.