Lue keskustelun säännöt.
Aviomiehelläni enemmän järkeä päässä kuin laki kieltää!
Kommentit (2)
halusin vähän vastapainoa noille " mieheni on paskakusipää" -aloituksille.
Koska mieheni on tosiaan järkevä, sydämellinen, reilu ja aivan helvetin hyvä tyyppi.
abebebe
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hitto, mies voittaa kaikki riidat ja osaa kaiken ja tietää kaiken... mitä osaa minulla? :/
Ja kyllä, tiedän että ap vitsailee. Minä en.