Lue keskustelun säännöt.
Espoo-lisä?
20.02.2006 |
Vaatiko Espoo-lisän saaminen myös perheen vanhempien lasten hoitamista kotona? Vai onko kyse ainoastaan alle 3-v:stä? Esikoulu lienee asia erikseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joten luulisin myös että muiden lasten hoitostatuksella ei ole merkitystä.