Lue keskustelun säännöt.
Saako kinnteistönvälittäjä kulkea asunnossa kengillä, vai suojapusseilla,
18.02.2006 |
vai pitääkö alentua ottamaan kengät pois?
Hassua kulkea puku päällä, sukkasilleen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla