Lue keskustelun säännöt.
Kertoo muuten aikas paljon tuosta Loordista, että olisi valmis menemään linnan juhliin maskit naamalla
23.05.2006 |
Missä arvostus tilaisuutta kohtaan? Aika pelle tyyppi.
Kommentit (2)
Koko homma on showta, antakaa nyt olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä, että olisi valmis menemään maskit päällä en jaksa käsittää.
ap