Lue keskustelun säännöt.
Mikä on teidän mielestänne kaunein Suomen maakunta laulu?
01.03.2006 |
Itse tykkään Karjalaisten laulusta. Myös Kymenlaakson laulu ja Nälkämaan laulut ovat kauniita.
Kommentit (5)
Karjalaisten laulu on todella kaunis.
Kymenlaaksolaisena pitäisi kyllä sanoa Kymenlaakson laulu, mutta se ei ole niin kaunis. Ja olen mä kyllä karjalainenkin isäni puolelta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pidän myös ' Männikkömetsät ja rantojen raidat, laaksojen liepeillä koivikkohaat..' Olikohan Keski-Pohjanmaan laulu?
Stadilaisten laulu tms. vois olla rakkain, se järkyttävä Eugenin tai Georgen Malmstenin Hei hei hei heipparallallaa...
en tiedä mitään lauluja joten aika paha vastata.