Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalaisen läksyistä...

Vierailija
17.02.2006 |

Ekaluokkalainen sai kotiläksyksi opetella kuukaudet ulkoa yhdessä yössä. Minusta aika kova vaatimus tuon ikäiselle,

mitä mieltä olette?

(kysyn olenko ihan hakoteilla tuon ikäisen osaamisesta :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile opettaa ne jonkin lorun avulla, tai jos lapsellasi on voimakas visuaalinen muisti, kirjoita kuukaudet eri väreillä, jolloin hän oppii ne nopeammin.

Vierailija
2/2 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos pitäisi muistaa kahdentoista sanan runo? Ei kovin kummoinen vaatimus minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä