Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun saatte remonttiapua niin jos rahallisesta korvauksesta ei ole sovittu niin voisitte vaikka ruoan tarjota ravintolassa kiitokseksi...natistaan vaan kun ei oo heti valmista !

Vierailija
17.02.2006 |

jos ei mun mies sitä remppaa tekis niin saisitte maksaa ittenne kipeiks! vaikka kuinka on sukulainen,veli tai anoppi joku raja sentään " auttamisessa" !!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja talo pitäisi saada valmiiksi muutaman kuukauden sisällä. Omin avuin se ei kuitenkaan onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme