Lue keskustelun säännöt.
Kun saatte remonttiapua niin jos rahallisesta korvauksesta ei ole sovittu niin voisitte vaikka ruoan tarjota ravintolassa kiitokseksi...natistaan vaan kun ei oo heti valmista !
17.02.2006 |
jos ei mun mies sitä remppaa tekis niin saisitte maksaa ittenne kipeiks! vaikka kuinka on sukulainen,veli tai anoppi joku raja sentään " auttamisessa" !!!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja talo pitäisi saada valmiiksi muutaman kuukauden sisällä. Omin avuin se ei kuitenkaan onnistu.