Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Luotatko äitiysneuvolalääkärin ammattitaitoon?

Vierailija
17.01.2006 |

Itse en, sillä ovat useimmiten " vain" peruslääkärikoulutuksen saaneita, jotka eivät tiedä raskauteen ja synnytykseen liittyvistä asioista enempää kuin hepo kellosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse luotin omaan lääkäriini, vaikka olikin ns peruslääkäri, sillä hän oli työskennellyt äitiysneuvolassa jo noin 10-15 vuotta, joten kokemuskin on jo opettanut työstä jotakin.

Vierailija
2/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn raskausajankin tarkastukset omalla synnytyksiin ja naistentauteihin erikoistuneella lääkärilläni.

Vierailija
4/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieluummin yksityisellä, synnytyksiin ja raskauden ajan seurantaan erikoistuneella lääkärillä.

Vierailija
5/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten tyhmä akka olet!

Vierailija
6/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kamalaa on se ettei neuvolalääkäri ole lastenlääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huono kokemus. Lääkärikontrolli liian harvoin ja omalla kohdallani tk-lääkäri ei huomannut ongelmaa (joka olisi pitänyt huomata!) minkä seurauksena vauvani syntyi keskosena. Olisi siis voitu välttää. Jos saan lisää lapsia varmasti menen yksityiselle, maksoi mitä maksoi!

Vierailija
8/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Yhtä kamalaa on se ettei neuvolalääkäri ole lastenlääkäri.

Muuten tietty mennään sitten tk-lääkäreiden pakeille eli yleislääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitiysneuvoloissa erikoislääkärit happane, ihan siellä tavalliset yleislääkärit työskentelee. Äitiyspoliklinikat on asia erikseen.

Vierailija:


Vittu miten tyhmä akka olet!

Vierailija
10/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin täysin idiootin tapauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan neuvolalääkäriini.

Hän konsultoi hyvin herkästi äitiyspolin lääkäreitä jos ei itse tiedä jotain :)

Jos lääkäri vain heittäisi olettamuksia kehiin ja antaisi ymmärtää että tietää kyllä itse kaikesta kaiken en luottaisi kuin aivan perusasioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän