Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pannut kahtaa eri miestä vuorikauden sisällä?

Vierailija
16.02.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on avomies ja rakastaja, usein sattuu sessiot samalle päivälle.

Vierailija
2/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bi-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraspanosta.

Vierailija
4/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haki risteilyn jälkeen satamasta, ja pääsi liukkaille tunti myöhemmin.

Laivassa 2 urheilja nuorukaista oli pannut minua lähes koko yön kimpassa.

Vierailija
5/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vakipanoa + yksi ' uusi tulokas' , jonka nappasin baarista. Tämä uusi tulokas on sitten nykyään aviomieheni :)

Vierailija
6/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan päässyt näin käymään. Taitaa mulla sitten nuttura kiristää tai jotakin, mutta ei tunnu oikein oikealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tietysti, kaksykkösellä ;)

Vierailija
8/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pystyis ottamaan sänkyhommia noin kevyesti. Ihan puistatuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko se joku makuupussimerkki?

Vierailija
10/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla panin pe-illan hoidon kanssa kovassa krapulassa, päivällä tuli yks vakipano käymään ja illalla iskun baaristä yhden komean urhon! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteilyltä tarttui kerran mukaan yksi melko söpö yksilö, jonka kanssa asiat sitten (parin viinilasillisen auttamana) kehittyivät sänkyhommiin saakka.



Sitten seuraavana päivänä tuli kylään silloinen " vakihoitoni" ja mukavalta ne hommat tuntui hänenkin kanssaan.



Tuon jälkeen taisikin sitten olla pitkään hiljaisempaa.



Ihan mukavia muistoja oikeestaan.

Vierailija
12/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa lähdin baarista, se oli niin huono että ei panetus lähtenyt. Aamulla kun se lähti kotiin, tuuletin vähän ja huuhtasin pimpsan ja heitin kortsut roskiin ja soitin yhden toisen kylään... Kyllä huvitti itseänikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä eroa ollut kun varmaan kaks tuntia. Vähän nolottaa...

Vierailija
14/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin silloista poikakaveriani yhden ihanan tumman uroon kanssa, aamuula sit oman kanssa, enkä ees kerennyt siinä välissä suihkuun... YÖKS!!!



Mut näin jälkeenpäin ajateltuna, oli kyllä aika jännää;)



Ja joo, jäin vielä kiinni tuostakin tempusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla aika kaino kun mulle tuli morkkikset siitä että olin ollut yötä yhden miehen luona ja iltapäivällä treffit seuraavan kanssa... Jälkimmäisen kanssa päästiin itseasiaankin, toisen kanssa liian läheinen tuttavuus aikaisemmin elämässä esteli intiimimmän touhuilun. Oli olevinaan herran mies ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi