Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vastasyntyneestä vauvaksi, jolla on päivärytmi
23.02.2006 |
Eli miten menee?
Voiko kolmiviikkoisen syöttövälejä jo koittaa pidentää? Minkä ikäisinä teidän vauvoille vakiintui jonkinlainen päivärytmi? Millainen se oli? Tämä on ihan hullua, sillä kyseessä on toinen lapseni, mutta tunnun olevan ihan kuutamolla :). Kuopus on täysimetyksellä.
Kommentit (3)
sitä aikasemmin esim. yöunille meno saattoi olla klo 19-01 välissä mikä aika vaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä puolivuotiaana oli jo aika selkeä rytmi. Kahdet päiväunet ja kiinteät ruot rytmittivät päivän mukavasti. Sitä ennen nukuttiin milloin nukuttiin ja syötiin milloin syötiin.
Alue: Aihe vapaa
Vauvasi on vielä ihan pieni, melkein vastasyntynyt.