Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä makasiinit? hesassa palaa

Vierailija
05.05.2006 |

siis voisko joku kertoo mitä niissä on ollut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne samat vanhat matalat tiiliset varastot joista ne raukat on kohkannu vuostolkulla, niinkun ei maailmassa mitään muuta tärkeempää olis kun jotkut rumat rakennukset joilla ei ihan oikeasti edes ole mitään varsinaista käyttöä vaan vasemmistolaiset ym. niissä yrittäneet jotain kirpputorejaan pitää väkisin. Nyt ne ei ilmeisesti enää jaksaneet vaan tuikkasivat tuleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi