Lue keskustelun säännöt.
Lupaan pysyä poissa AV:lta 24-26.12.
Kommentit (3)
Hauskaa joulua ja joulunodotusta kaikille!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko varma ettei tule äkkiä vilastua onko kaikki muutkin joulun vietossa?
Mahdotontakin olisi ;)
JOULURAUHAA!!