Mitä mieltä äidistä, jonka lapsella on
kalsarit ja sukatkin sävy sävyyn...
jotenkin huvittava ja ihan arkipäivinä, tarhassa.
Kommentit (4)
Mulla on tapana matsata kaikenlaista ja nautin suunnattomasti ihan vaan arkipäivässä kauniista väreistä ja muusta. Eikä siitä mitään erityistä vaivaakaan ole. Kaupassa on saman hintaista tavaraa useissa väreissä ja sitten vaan ostelen toisiinsa sointuvia. Ja jos kaapissa on puhtaana söpö sukka/kalsariyhdistelmä tai mikä nyt milloinkin on kyseessä, niin miksi en käyttäisi sitä? Arjen estetiikka...
niiden pojan vaatteita. melkein kaikkiin college pukuihin on saman aiheiset sukat ja sävy sävyyn tietty. Kaikki vaatteet on Hennesiltä,Lindexiltä,Legon,Tutan jne. Niillä on rahaa ostaa ku vaan yksi lapsi. Ja kiva kun haluavat antaa meillekin lainaan!
Hauskaa että äiti viitsii paneutua lapsensa pukeutumiseen noin paljon. Toivon, että äidillä on myös huumorintajua, eikä mene pukemisissaan tms yltiöpäisyyksiin.