Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi PIENI IKÄERO lasten välillä?

Vierailija
14.12.2005 |

Meillä kun tuo ikäero oli 49 viikkoa eli ei sitä yhtä vuottakaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuodesta ylöspäin en enää pitäisi kovinkaan pienenä ikäerona

Vierailija
2/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 1v5kk ikäero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta on jo aika normaali. Neljä vuotta on pitkä. :)

Vierailija
4/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vuoden ikäerot ovat jo oudon puolella

Vierailija
5/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaksosten äiti ; )

Vierailija
6/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ei mielestäni ole enää " pieni" , vaan " normaali" .



Jaksamista vain ap:lle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsilla ikäeroa 1v 6kk eikä se omasta mielestäni ole mikään pieni ikäero. Muiden mielestä kyllä.

Vierailija
8/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v on jo pitkä väli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin palautuminen vie 1.5v - synnytyksestä seuraavaan raskauteen - joten silloin normaali väli olisi väh. 2v. 2kk - jos laskin oikein.



Meillä välit ovat 4v. ja 2v 4kk. Musta tuo jälkimmäinen on edelleen pieni.

Vierailija
10/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina tuonne 18 kuukauteen asti on minusta vähintäänkin " melko pieni" ikäero. Ei ehkä niin paha, jos on vain yksösiä, mutta jos sinä päivänä kun esikoinen täyttää 18 kk, syntyy kaksoset, niin sitten on pieni ikäero!!



2v. ikäeroa on minusta ehkä se normaalein, kolmekin tuntuu jo aika pitkältä ikäerolta, jos ajatellaan milloin lapset voivat leikkiä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy olemaan eli reilut 10kk??Aika lähellä sitä teillä ollaan.Musta mun miehen ja sen siskon ikäero 11kk on ollut tähän asti " hurjinta" mitä oon kuullu.Asiantuntijoiden mukaan naisen kroppa toipuu raskaudesta ja synnytyksestä " normaaliksi" (en tarkoita nyt painoa) 2v synnytyksen jälkeen.Hattua nostan niille,jotka jaksaa samanaikaisesti hoitaa kahta " vauvaa" .Ei olis onnistunut multa!(omien lasten ikäero 3v2kk-tosin keskenmeno siinä välissä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän