Mikä on mielestäsi PIENI IKÄERO lasten välillä?
Meillä kun tuo ikäero oli 49 viikkoa eli ei sitä yhtä vuottakaan.
Kommentit (11)
Kaksi vuotta on jo aika normaali. Neljä vuotta on pitkä. :)
Nuo vuoden ikäerot ovat jo oudon puolella
Kaksi vuotta ei mielestäni ole enää " pieni" , vaan " normaali" .
Jaksamista vain ap:lle :-)
Omilla lapsilla ikäeroa 1v 6kk eikä se omasta mielestäni ole mikään pieni ikäero. Muiden mielestä kyllä.
Äidin palautuminen vie 1.5v - synnytyksestä seuraavaan raskauteen - joten silloin normaali väli olisi väh. 2v. 2kk - jos laskin oikein.
Meillä välit ovat 4v. ja 2v 4kk. Musta tuo jälkimmäinen on edelleen pieni.
Ja aina tuonne 18 kuukauteen asti on minusta vähintäänkin " melko pieni" ikäero. Ei ehkä niin paha, jos on vain yksösiä, mutta jos sinä päivänä kun esikoinen täyttää 18 kk, syntyy kaksoset, niin sitten on pieni ikäero!!
2v. ikäeroa on minusta ehkä se normaalein, kolmekin tuntuu jo aika pitkältä ikäerolta, jos ajatellaan milloin lapset voivat leikkiä keskenään.
pystyy olemaan eli reilut 10kk??Aika lähellä sitä teillä ollaan.Musta mun miehen ja sen siskon ikäero 11kk on ollut tähän asti " hurjinta" mitä oon kuullu.Asiantuntijoiden mukaan naisen kroppa toipuu raskaudesta ja synnytyksestä " normaaliksi" (en tarkoita nyt painoa) 2v synnytyksen jälkeen.Hattua nostan niille,jotka jaksaa samanaikaisesti hoitaa kahta " vauvaa" .Ei olis onnistunut multa!(omien lasten ikäero 3v2kk-tosin keskenmeno siinä välissä).
1,5 vuodesta ylöspäin en enää pitäisi kovinkaan pienenä ikäerona