Lue keskustelun säännöt.
Tänään koristellaan kuusi, ei oo koskaan näin aikaisin koristeltu
Kommentit (5)
en ikinä koristelisi jo nyt! tai edes hommaisi kuusta jo nyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä koristellaan aina vasta aattoaamuna. Siitä alkaa sitten joulunvietto. Loppiaisena sitten kuusi riisutaan ja viedään pois.
Laittavat sen niin ikkunan eteen, etta nakyy. Kuusi koristellaan monesti ekana adventtina tai sit muuten ihan joulukuun alussa. On tekokuusia, ja sit kestavaneulaisia oikeita. Se on paikallinen tapa.
Ma laitan myohemmin, kun meidan pikkuoravat vaan kiipeilis kuusessa.
Siitähän se joulu oikein liikkeelle vasta lähtee! Kinkku pois uunista, piirakat uuniin, joulurauhanjulistus TV:stä ja kuusen koristelu. AH! :)
en ole koskaan kuullut, että näin aikaisin koristeltaisi...