Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään koristellaan kuusi, ei oo koskaan näin aikaisin koristeltu

Vierailija
06.12.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullut, että näin aikaisin koristeltaisi...

Vierailija
2/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä koristelisi jo nyt! tai edes hommaisi kuusta jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koristellaan aina vasta aattoaamuna. Siitä alkaa sitten joulunvietto. Loppiaisena sitten kuusi riisutaan ja viedään pois.

Vierailija
4/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittavat sen niin ikkunan eteen, etta nakyy. Kuusi koristellaan monesti ekana adventtina tai sit muuten ihan joulukuun alussa. On tekokuusia, ja sit kestavaneulaisia oikeita. Se on paikallinen tapa.

Ma laitan myohemmin, kun meidan pikkuoravat vaan kiipeilis kuusessa.

Vierailija
5/5 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se joulu oikein liikkeelle vasta lähtee! Kinkku pois uunista, piirakat uuniin, joulurauhanjulistus TV:stä ja kuusen koristelu. AH! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän