Lue keskustelun säännöt.
Mä näytän ihan pandakarhulta ;)
28.11.2005 |
Mulla on nykyään ihan järkyt mustat renkaat silmien ympärillä. Eikä asiaa taida yhtään parantaa se, että olen edelleen valveilla :)
Päivällä peitän ne melko tehokkaasti peitevärillä, mutta näin illalla, kun on pessyt kasvonsa...huhhuh...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onhan noita voiteita millä sais kuulemma vähän vähennettyä tuota tummuutta mutta ne parhaimmat silmänympärys voiteet maksaa ihan älyttömästi!