Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein tapaat omia isovanhempiasi? Missä kunnossa he ovat?

Vierailija
19.12.2005 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat maanneet haudoissaan 27 - 57 vuotta, joten eivät kaikkein parhaimmassa hantissa liene.

Vierailija
2/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vanhemmat ovat loistokunnossa ja vasta 70-vuotiaita. Nyt seuraavan kerran nähdään jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n.4 kertaa.. Asuvat ulkomailla. Hyvässä kunnossa ovat, onneksi! :) 70vuotiaita.

Vierailija
4/9 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä myös yksi mummo, asuu 1.5km päässä, käymme, n. 2kk välein..

Vierailija
5/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äiti kuoli 1996 63-vuotiaana. Äitini isä on elossa, 77v täyttää ensi kesänä. Hänelle soitan n. kerran viikossa ja käyn aina kun mahdollista. Asuu 150km päässä ja mulla ei ole autoa. Joten kun junalippuun varaa, niin mennään.



Isäni äiti kuoli viime vuonna 90-vuotiaana. Häntä kaipaan vielä ihan mielettömästi ja olen ajoittain soittaa hänelle. Häntä tapasin miltei päivittäin, vielä kun oli elossa. Isäni isä kuoli ennen kuin synnyin ja edes valokuvaa en ole koskaan nähnyt hänestä.

Vierailija
6/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 90 vuotias pirteä mummo vanhainkodissa.Vietiin joulukukka ja minun lapset antoivat lahjat mummolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja häntä tapaan muutaman kerran vuodessa (77v).

Äitini äiti kuoli 76-vuotiaana vuonna 2002.

Isäni isä kuoli 76-vuotiaana vuonna 1984. (olin silloin 4v).

Isäni äiti kuoli 88-vuotiaana vuonna 2002.



Itseasiassa tapaan äitini äitiä ehkä n. kerran kuussa. Unessa. Kumma juttu, vaikka tiedän (unessakin) että hän on siirtynyt ajasta ikuisuuteen, olen kiitollinen joka sekunnista hänen kanssaan. Ja aamulla heräänkin sitten silmät turvoksissa...

Vierailija
8/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti on hengissä, mutta en ole tekemisissä.

Mummoni on suuri persoona, jonka seura on kuitenkin hieman rasittavaa. Toisaalta nostan hattua mummolleni, joka tehtyään 10 lasta on elänyt lopun aikuisikänsä melko itsepäisen itsenäisesti eikä ole välittänyt muiden sukulaisten jarrutteluista tempauksissaan.



Toisaalta hän ei ole koskaan ollut lapsenlapsiaan kohtaan erityisen mummomainen, joten en oikein osaa pitää mummooni yhteyttä, kun puhuttavaa ei olisi. Viimeksi olen nähnyt mummoni ehkä 5v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut isovanhemmat ovat kuolleet jo ennen syntymääni, isän äiti kuoli vajaa vuosi sitten. Viimeksi näin hänet viime jouluna. Sitä ennen parin kuukauden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan