Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
APUA, tyhjiä Pilttipurkkeja tms. tarvitaan
13.12.2005 |
Hei vaan! Joulun lähestyessä olen tapani mukaan valmistanut sinappia. Nyt olen vailla pieniä kannellisia lasipurkkeja sen säilömiseen ja lahjapaketiksi (esim. Piltti, Bona jne.) Omasta takaa ei enää tule, kun lapset jo niin isoja. Mikäli nurkissasi niitä pyörii tarpeettomana, hanki itsellesi joulumieltä auttamalla ja kierrättämällä ne eteenpäin minulle. Asun Herttoniemenrannassa, mutta nouto jostain päin Helsinkiä onnistuu. Tarjoa sähköpostilla: harri.kiuru@surfeu.fi
Kommentit (2)
Kaapissa taitaa olla viitisentoista purkkia ja kannet löytyy suurimpaan osaan. Asutaan Roihuvuoressa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olen niitä paljon säästellyt, ja paljon niitä on tullut kun noi kaksoset syö...:)
taitaa olla liian kallis lähettää postissa?