Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me siivottiin sunnuntaina asunto putipuhtaaksi ja nyt täällä

Vierailija
19.12.2005 |

näyttää sitten jo siltä, että ei paljon mitään tehtykään! Koirankarvatollukoita kierii nurkissa, matoissa on mitälie roskia, keittiön lattialla paljonkin. Lelut ovat hujan hajan ja tv-ruudullakin jo hentoinen pölykerros, samoin lasivitriinissä. On tämä vaan niin rassaavaa tämä elämä lapsi/koiraperheessä!! Mikään ei pysy järjestyksessä edes vuorokautta :((

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan totesi sunnuntaina, että onpa hienoa, kun nyt ei tarvi siivota piiitkään aikaan!!! Se ei raukka ymmärrä, että teen sitä siivousta täällä päivät pitkät. Hän kun siivoaa KERRAN VUODESSA, niin sehän riittää!!!! VOI vitsit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän